czwartek, 7 sierpnia 2014

BEZDROŻA MAROKA



Robiąc setki zdjęć podczas podróży po Maroku wpadłam na pomysł stworzenia oddzielnego wpisu Marocco on the road. 

Chciałam udokumentować jak zmienne i piękne jest Maroko widziane z za szyby samochodu. Miałam to szczęście, że jechałam na pierwszym siedzeniu autokaru wycieczkowego i mogłam bez ograniczeń fotografować piękne krajobrazy, które przede mną wyrastały.

Dlaczego artykuł nazwałam Bezdroża Maroka? Dużą część podróży spędziłam właśnie w autokarze, łącznie myślę, że przejechałam ok 2000 km. Warto zaznaczyć nie były to autostrady tylko wąskie drogi, na których czasem manewry były niebezpiecznie, a emocje sięgały zenitu.




Chmurka On The Road

Takie drogi ciągnęły się kilometrami

Sposób w jaki zabezpieczany jest towar na ciężarówkach

Stado wielbłądów zatamowało drogę

Tak się przewozi krowy
Pięknych widoków nie było końca

Ile osób może jechać na pace?


Palmowe aleje w oazach

Sfotografować aż pięć samochodów na jednym zdjęciu było nie lada wyzwaniem


Tu jesteś!

Sześć kobiet i motor

U nas dzieci jeżdżą w fotelikach a tam na pace i nie ma problemu

Z "zakupami" na głowie

Zamiast samochodu jest osiołek

I gdzie oni jadą....






Odcinek rajdu Paryż - Dakar


Napis na górze: Bóg, ojczyzna i król

Miejska codzienność


Tam gdzie i droga się kończy

Zbliżając się do gór Atlasu Wielkiego

"Chmurka nad Atlasem"

Ile mebli zmieści się na dachu busa?

Atlas Wielki - On The Road

Ja latam!

Przekraczając przełęcz Atlasu Wielkiego

Atlas Wielki

Ile udźwignie osioł?

U podnóży Altasu Wielkiego - kraina Oleandrów

Przydrożny targ





2 komentarze:

  1. Samochód z meblami jak z reklami Ikei ;D
    Ale super trip :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisałam nawet tak to zdjęcie: "Czyżby wracali z Ikei?" ;-D
    Ale zmieniłam, bo pomyślałam, że trochę bym szydziła ;-D ale fakt meble jak z Ikei :D

    OdpowiedzUsuń