poniedziałek, 5 maja 2014

PODRÓŻE Z CHMURKĄ??? O CO CHODZI???


PODRÓŻE Z CHMURKĄ??? O CO CHODZI???




Jak mnie znacie, albo chcecie poznać  jestem osobą, której ciężko usiedzieć na miejscu, podróżuję, erasmusuję, wolontariatuję, autostopuję i wiele więcej.



Pomyślałam, że ponad 700 znajomych na facebooku już chyba przestaje chcieć oglądać moje podróżnicze eskapady.... dlatego tworze miejsce gdzie będę dzielić się tym co mi się przytrafiło podczas podróży.


COŚ WIĘCEJ O MNIE....

Nazywam się Kasia Chmura, dla znajomych Chmurka. Z wykształcenia jestem psychologiem, dla przyjemności lektorem języka hiszpańskiego i z zamiłowania podróżnikiem. W życiu szukam uśmiechu i pozytywności we wszystkim tym co robię. Lubię poznawać nowych ludzi, inne sposoby patrzenia na świat, odmienne kultury, taki ze mnie społeczny ludek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz